Evoke & Cegelec on fire!
Cegelec Fire Solutions en Fire Engineered Solution Ghent installeerden een grote proefopstelling op Campus Vesta om het effect van sprinkler systemen te testen in een ondergrondse parking. Evoke nodigde de pers uit en zorgde voor de nodige persaandacht in de nationale pers en vakpers.
Een 10-tal journalisten meldden zich aan op Campus Vesta om de grootschalige brandproef bij te wonen. De pr-consultants van Evoke zorgden vooraf voor de uitnodigingen en de opvolging van de aanwezigheden van de journalisten. Op de dag zelf werden de journalisten ontvangen door onze medewerkers ter plaatse. We zorgden zelf voor het nodige beeldmateriaal en enkele ogenblikken na de persconferentie werd er een persbericht verstuurd voor de journalisten die niet aanwezig konden zijn.
Het nieuws van de brandproef werd gretig opgepikt door de Belgische pers. Zo lazen we knappe artikels in o.a. Het Laatste Nieuws, Gazet van Antwerpen, FM Magazine, Installatie & Bouw ...
Influencer marketing
Cellularline is Europees markleider in de ontwikkeling van accessoires voor tablets en smartphones. Zij kiezen al twee jaar voor Evoke om de relaties met pers en influencers te onderhouden. We doen dit samen met onze Nederlandse partner En Serio.
PR voor De Hoorn
De Hoorn in Leuven ademt één en al geschiedenis uit. Het is de plek waar de allereerste Stella werd gebrouwen. Getuige daarvan zijn nog steeds de grote koperen ketels in één van de event zalen. De Hoorn is al langer gekend bij de vele creatieve bedrijven die er hun kantoor hebben, maar het grote publiek kent de fantastische locatie nog te weinig. Daarom nam het management contact op met Evoke om het grote publiek te laten weten dat de oppervlakte van de workhub wordt verdubbeld.
Podcast voor sales coach
Jan Roel van Rhee is één van de beste Sales Coaches van Vlaanderen. Hij doet een beroep op Evoke op meer naamsbekendheid op te bouwen. We doen dit d.m.v. perscommunicatie, content marketing en ... podcasts.
Beethovenjaar 2020
In 2020 is het precies 250 jaar geleden dat Beethoven werd geboren. Beethovenspecialist Jan Caeyers en Le Concert Olympique rekenen op Evoke voor maximale persaandacht.
imec.istart en Evoke
Evoke kondigt aan dat het pr-partner wordt binnen imec.istart, het businessacceleratorprogramma van imec.
My-Trucks gaat internationaal
My-trucks werd opgericht in 2012 door drie ondernemers die actief waren in de distributie-, bank-, en verzekeringssector. In het eerste jaar werden er 22 vrachtwagens aan de man gebracht. Zeven jaar later mochten ze de sleutel overhandigen van hun 1000ste vrachtwagen. Om dit nieuws kenbaar te maken in de Benelux en Frankrijk, nam het bedrijf uit Lievegem contact op met Evoke.
WDP rekent op Evoke
Het beursgenoteerde WDP zocht een pr-partner voor zijn financiële communicatie in Roemenië. Dankzij de verschillende internationale netwerken waar Evoke toe behoort, vonden we snel de juiste partner ter plaatse.
PR voor Duravit
Duravit schreef een wedstrijd uit voor verschillende pr-agentschappen. Evoke wist het bedrijf te overtuigen met een creatieve en doelgerichte aanpak.
VLAM, Evoke & Bruegel
Naar aanleiding van het Bruegeljaar wilde VLAM de gekende Vlaaien in de kijker zetten. Maar hoe precies? De VLAM schreef een pitch uit voor verschillende pr-agentschappen. Evoke won de pitch met de beste aanpak en zorgde voor heel wat aandacht via pers, social media en de eigen kanalen van VLAM.
ML6 kiest voor Evoke
ML6 is een jong Gents bedrijf dat zich specialiseert in Artificial Intelligence en Machine Learning. Na een eerste succesvolle samenwerking einde 2018, besloot ML6 om op vaste maandelijkse basis gebruik te maken van de pr-expertise van Evoke.
Er hangt elektriciteit in de lucht met Saroléa en ML6
Saroléa en het Gentse ML6, gespecialiseerd in machine learning en artificiële intelligentie, zorgden voor een primeur in de motorwereld. De MANX7, het nieuwste volelektrische model van het vintage motormerk dat binnenkort van de band rolt, wordt uitgerust met Waizu van ML6. Evoke zorgde voor de nodige persaandacht.
Perscommunicatie voor transport, logistiek en aftermarket
Evoke is ook actief onder de naam Automotive PR Belgium. Bedrijven zoals WDP, DSV, Hödlmayr en Chevron doen een beroep op onze expertise om hun naam en dienstverlening in de pers te zien verschijnen.
Pulse Foundation lanceert BEyond
De Pulse Foundation is een stichting die werd opgericht door enkele van de meest welvarende families van ons land. De stichting deed een beroep op PR bureau Evoke om het programma BEyond bekend te maken.
Coffee & Coach scoort bij de pers
Werk met Zin is een organisatie die al vele jaren kwalitatieve loobaancoaching voorziet voor werknemers, studenten en organisatie. Om hun nieuwste concept "Coffee & Coach" nationaal te lanceren, kwamen ze eerst op de koffie bij Evoke.
Communicatie op maat voor Thonon
De interieurexperts van Thonon staan alom bekend om hun vakmanschap en oog voor detail. Voor de communicatie met hun klanten rekenen ze op de expertise van Evoke.
Evoke lanceert Luxury Outlet
Topondernemer Steven Deduytsche - gekend van The sky is the limit - heeft een gloednieuw outletplatform gelanceerd. Voor de pr van het platform rekenen hij en zijn team op de expertise van Evoke.
Glasheldere communicatie voor Group Vrebos
Group Vrebos heeft meer dan dertig jaar ervaring in het plaatsen van ramen, deuren en veranda's. Voor de communicatie met hun klanten rekenen ze op Evoke.
Evoke en VLAM zoeken dé Chef Patat van 2017
Onze aardappel mag gerust wat meer aandacht krijgen. Daarom ging Evoke samen met VLAM en Prophets op zoek naar dé Chef Patat van 2017.
De Overmolen in de schijnwerper
PR bureau Evoke bracht het 20-jarig bestaan van vzw de Overmolen in de aandacht.
Sterk partnerschap met CO2LOgic
PR bureau Evoke brengt CO2Logic onder de aandacht van de Belgische en internationale pers dankzij frequente persberichten, blogs en opiniestukken.
Jaarverslag Rode Kruis
Rode Kruis-Vlaanderen deed een beroep op onze vlotte pen voor de copy van het jaarverslag 2016.
Storytelling voor Pralon
Nadat we voor Pralon al heel wat lifestylepers haalden, besloten we het over een andere boeg te gooien. We brachten het verhaal van Hugo als 69-jarige starter.
Rondetafel voor Febiac
PR Bureau Evoke zorgde voor een succesvol rondetafelgesprek van Febiac rond motoren in het verkeer.
Digital Factory 4.0 van Siemens
Na succesvolle demo's in China en de VS, hield de Siemens Digital Factory Tour halt in Huizingen.
Vrouwen aan de macht bij Microsoft
Microsoft zocht een creatief PR bureau om de pers te halen met de actie DigiGirlz. Evoke nam het hele event in handen en scoorde op regionaal en nationaal vlak.
Totaalaanpak voor Royce' Europe
PR bureau Evoke lanceert Japanse chocolade fabrikant in Europa
Rondetafel voor Fortinet
PR bureau Evoke zette enkele experts rond de tafel om te discussiëren over GDPR.
Kerstprimeur voor AG Insurance
PR bureau Evoke brengt kerststunt van E-demonstrations en AG Insurance in de aandacht met verschillende krantenartikels.
Lancering Microsoft Surface Pro 4
Microsoft en PR bureau Evoke lanceren Surface Pro 4 in Leuven met een verrassende persconferentie.
Evoke stunt voor Lidl
Lidl nam Evoke onder de arm voor de perscommunicatie rond het Delicieux-eindejaarsgamma. De stunt vond weerklank in heel wat kranten en magazines.