Dat je geweldig en uniek bent wil je natuurlijk van de daken schreeuwen. Maar weet dat je een groter bereik hebt met jouw naam tussen de krantenkoppen. Persberichten zijn een ideaal middel om dit te bereiken. Op basis van jouw verhaal en input gaan we aan het schrijven en leggen we duidelijke en aantrekkelijke berichten vervolgens bij relevante journalisten en media.
Met sterk en inzichtelijk interview in de media creëer je heel wat exposure. Wij zorgen ervoor dat de pers oor heeft naar jouw expertise of blik op de actualiteit. In de voorbereiding op het interview zorgen we voor een gedetailleerde briefing over het medium, de journalist, het onderwerp en mogelijke vragen. Nadien blijven we in contact met de journalist en sturen we bij waar mogelijk.
Jouw klanten zijn de beste ambassadeurs van jouw product- of dienstenportfolio. Laat hen daarom zelf getuigen over de goede samenwerking en creëer zo een win-win voor alle partijen. Via klantenverhalen en getuigenissen geven we jouw tevreden klanten het woord om te schetsen waarom ze net kozen voor jouw aanbod en hoe jij hen het best hebt kunnen ondersteunen. Om het artikel verder te versterken, zorgen we voor knap fotomateriaal of zelfs een videocase die je kan delen via sociale media.
Zit je met een ei en wil je graag je expertise kwijt over een brandend topic? Wij gieten jouw visie in een blog of onderbouwd opiniestuk dat de tand des tijds doorstaat en een maximale indruk maakt online of in de pers.
I bet you look good on the dancefloor, but how do you look in front of a camera? Tijdens onze media training toont een professionele coach je hoe je ervoor zorgt dat je ook precies zo aangenaam en welbespraakt overkomt met een gigantische cameralens voor je neus. We leggen je ook uit hoe je het best omgaat met die vreemde wezens die we journalisten noemen en hoe het medialandschap in elkaar zit.
Ga voor de vijf sterren! We staan je bij door jouw product te introduceren bij de media en te laten testen door journalisten. Professionele feedback is zilver, een aanbeveling is goud.
Straight from the horse’s mouth. De mogelijkheid op een interessant en exclusief interview op locatie, een bijzondere primeur en gratis snacks zijn drie redenen om journalisten van hun bureaustoel te krijgen. We kunnen bij minstens twee van de drie helpen.
Schrijven is onze core business, maar we ontkennen niet dat we in een sterk gevisualiseerde wereld leven. Daarom beschouwen we video als een belangrijk onderdeel van een sterke lange termijn pr-strategie. Onze videoproducent kan je begeleiden van idee tot afgewerkt product, van de (cruciale) voorbereiding, via de opnames naar de montage en verspreiding. We maken klantenverhalen, brengen nieuwe producten, diensten of evenementen in beeld en produceren ook podcast afleveringen.
We will like you on Facebook, congratulate you on LinkedIn, ring your YouTube notification bell and slide in your Instagram-dm’s... als je dat wil. Maar we creëren dus ook de inhoud waarmee je kan uitpakken via deze social media interacties.
Hoe haal je het meeste uit je advertentiebudget? Dankzij ons medianetwerk kunnen we gouden zaken doen en campagnes opzetten in diverse online en offline media. Aangezien reclame en pr elkaar versterken als publiciteitsmiddelen, is dit een geweldige manier om het meeste uit je communicatie-inspanningen te halen.