In de razendsnelle digitale wereld van vandaag is het belangrijk om op de hoogte te blijven van de laatste innovaties en trends in PR en content marketing. Naast bijvoorbeeld traditionele persberichten en blogartikelen zijn podcasts een nieuwe bron van thought leadership en verhalen. Naast het produceren van onze eigen Evoke podcast 'Zonder Embargo', stellen we ook onze multimedia expertise ter beschikking van klanten zoals Duravit, een belangrijke speler in innovatief badkamerdesign.
Podcasts zijn een tijdsefficiënte vorm van communicatie. Of je nu aan het pendelen bent of de afwas doet, podcasts zijn gemakkelijk te beluisteren, waardoor ze toegankelijker zijn. Het langere format biedt de mogelijkheid om diep in een onderwerp te duiken, wat zeldzaam is in dit tijdperk van snelle informatieconsumptie. Dit is precies waarom we voor Duravit een podcast reeks creëerden waarin Jan Rymen en Steve Souverijns, respectievelijk General Manager en Marketing Manager bij Duravit Belux, vrijuit praten over de ins en outs van Duravit en de sanitaire markt.
In één van de afleveringen kwam Bart Appeltans zelfs aan het woord, interieurontwerper bij het interieur- en architectenbureau SFAR en onder meer bekend van het televisieprogramma 'Blind Gekocht'. Tijdens een gesprek over interieurdesign, de industrie en de badkamer als belangrijk onderdeel van elk huis, licht hij zijn keuze voor Duravit als partner toe:
"Ik werk al met Duravit sinds het begin van mijn carrière. Vooral de tijdloze ontwerpen en de kwaliteit van de producten maken mij zo'n grote fan."