Evoke

Persrelaties

Geen boodschap zo sterk als een artikel in de krant of reportage op tv, die vertelt dat jouw product of onderneming hoge toppen scheert.

Persrelaties

“Advertising is saying you’re good. PR is getting someone else to say you’re good.”

Voor een onderneming is er niets belangrijker dan een goed imago. Terwijl reclame één manier is om dit te bereiken, is kunnen rekenen op kwaliteitsvolle PR zoveel waardevoller. Geen boodschap zo sterk als een artikel in de krant of reportage op tv die vertelt dat jouw product of onderneming hoge toppen scheert. 

De pers is, net als een blog of newsletter, een medium om als onderneming je content tot bij de klant te brengen, maar heeft één extra groot voordeel: je hoeft het niet zelf te doen, wat je geloofwaardigheid alleen maar doet toenemen. 

Hoewel public relations heel breed kunnen worden opgevat, zijn we bij Evoke hoofdzakelijk gespecialiseerd in persrelaties. Het contact met journalisten gaat bij ons verder dan enkel een e-mailadres in een database. Door onze jarenlange ervaring bouwden wij een sterke band op met onze perscontacten. Zo brengen wij jouw verhaal bij de juiste journalist.

Hoe gaan we te werk?

Op basis van de boodschap en het doelpubliek bepalen we op voorhand een uitgekiende pr-strategie. We bespreken samen met jou welke mix van communicatietools geschikt is voor jouw boodschap. Zo kom je ook niet voor verrassingen te staan op vlak van timing én budget.

Nadat we de juiste pr-strategie bepaald hebben, gaan wij aan het werk. Onze copywriters pennen jouw nieuws neer, waarna onze PR-consultants de juiste journalist weten aan te spreken. Samen zorgen we ervoor dat jouw boodschap gelezen, gehoord of gezien wordt.

Benieuwd hoe wij jouw verhaal in de pers brengen? Bel ons op +32 2 740 43 32 of stuur naar info@evokepr.be

Klantenverhaal

Heb je er een mooi project opzitten? Dan is een klantenverhaal een uitstekende manier om hiermee uit te pakken.

Lees meer

Newsletter

Heb je net een knap project afgerond? Weet je wat er speelt in je sector? Heb je een nieuwe dienst of promotie die je in de kijker wilt zetten? Laat het je klanten en partners weten met een leuke nieuwsbrief!

Lees meer

Opiniestuk

Naast een artikel, interview of klantenverhaal is ook een opiniestuk een manier om in de pers te komen. Je pakt niet uit met een product of dienst, maar met je expertise en kennis. Deze deel je subtiel door gevat en onderbouwd je mening te geven over een topic dat speelt in de actualiteit.

Lees meer

Crisiscommunicatie

"It takes 20 years to build a reputation and five minutes to ruin it." Sluit je niet op tijdens een crisis, maar communiceer doordacht en efficiënt.

Lees meer

Influencer Engagement

Influencer engagement is niet meer weg te denken in een moderne pr-strategie. Doorheen de jaren verzamelde Evoke heel wat contacten bij bloggers in verschillende domeinen zoals food, technologie, mobiliteit ...

Lees meer

Mediatraining

Met een mediatraining op maat leren we jou en je collega’s hoe je goed voorbereid en met vertrouwen de pers te woord kan staan.

Lees meer

Blog

In het digitale tijdperk van het wereldwijde web vliegen de blogs je om de oren. Hetzij via nieuwssites, LinkedIn, nieuwsbrieven of social media, de blog is een wondermiddel om je publiek te bereiken en is dan ook uitgegroeid tot dé tool die je als onderneming in je marketingarsenaal moet hebben.

Lees meer

Website

Aanwezig zijn op het internet is voor elke onderneming belangrijk, ongeacht de grootte. Waar sociale media een interactieplatform is, kan je een website het best vergelijken met een visitekaartje. Het is het eerste contactmoment met (potentiële) klanten en belangrijk voor een goede eerste indruk.

Lees meer

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x