Evoke

Newsletter

Heb je net een knap project afgerond? Weet je wat er speelt in je sector? Heb je een nieuwe dienst of promotie die je in de kijker wilt zetten? Laat het je klanten en partners weten met een leuke nieuwsbrief!

Waarom kiezen voor een newsletter?

Heb je net een knap project afgerond? Weet je wat er speelt in je sector? Heb je een nieuwe dienst of promotie die je in de kijker wilt zetten? Laat het je klanten en partners weten met een leuke newsletter!

Een online newsletter is een ideaal platform waarmee je kan uitpakken bij zowel je trouwste klanten als de meest recente prospecten. Je zet jezelf niet alleen in de kijker maar je houdt zo ook een connectie met je cliënteel. Breng hen bijvoorbeeld maandelijkse of een keer per kwartaal op de hoogte van wat er allemaal gebeurt in je onderneming en hoe zij hiervan kunnen profiteren. Bovendien is een newsletter de ideale manier om verkeer te genereren naar je website en leert het je heel wat over je doelplubliek.

Wil jij graag een (maandelijkse) nieuwsbrief uitbrengen? Evoke helpt je met plezier verder.

Hoe gaan we te werk bij een newsletter?

Eerst bepalen we wanneer en hoeveel keer we een newsletter versturen. Het is goed om je klanten regelmatig een update te geven maar alle dagen een nieuwsbrief in hun inbox droppen, is natuurlijk niet aan te raden.

Voor al onze klanten maken we gebruik van Mailchimp om nieuwsbrieven uit te sturen. We zorgen voor een leuke opmaak en gieten jouw contactendatabase in dit handig platform. Zo hebben we een mooie basis waarmee we aan de slag kunnen en een bepaald doelpubliek dat we zullen targetten.

Vervolgens gaan we aan het schrijven. Wat wens je mee te delen? Een promotie? Een nieuw product of project? Of heb je je team versterkt en wens je deze added value in de verf te zetten? Het kan allemaal. Wij zorgen voor verzorgde content en indien nodig voor een Engelse en of Franse vertaling.

Versturen maar! We kiezen het ideaal tijdstip voor het verzenden van je nieuwsbrief. Achteraf kunnen we dankzij Mailchimp monitoren wie je newsletter geopend heeft, op welke links geklikt werd en wie de nieuwsbrief meer dan eens heeft bekeken.

Wens jij meer te weten over de kracht van een goede nieuwsbrief of doe je graag een beroep op Evoke voor het opmaken, schrijven en versturen van je eigen newsletter? Laat het ons weten!

 

Persrelaties

Geen boodschap zo sterk als een artikel in de krant of reportage op tv, die vertelt dat jouw product of onderneming hoge toppen scheert.

Lees meer

Klantenverhaal

Heb je er een mooi project opzitten? Dan is een klantenverhaal een uitstekende manier om hiermee uit te pakken.

Lees meer

Opiniestuk

Naast een artikel, interview of klantenverhaal is ook een opiniestuk een manier om in de pers te komen. Je pakt niet uit met een product of dienst, maar met je expertise en kennis. Deze deel je subtiel door gevat en onderbouwd je mening te geven over een topic dat speelt in de actualiteit.

Lees meer

Crisiscommunicatie

"It takes 20 years to build a reputation and five minutes to ruin it." Sluit je niet op tijdens een crisis, maar communiceer doordacht en efficiënt.

Lees meer

Influencer Engagement

Influencer engagement is niet meer weg te denken in een moderne pr-strategie. Doorheen de jaren verzamelde Evoke heel wat contacten bij bloggers in verschillende domeinen zoals food, technologie, mobiliteit ...

Lees meer

Mediatraining

Met een mediatraining op maat leren we jou en je collega’s hoe je goed voorbereid en met vertrouwen de pers te woord kan staan.

Lees meer

Blog

In het digitale tijdperk van het wereldwijde web vliegen de blogs je om de oren. Hetzij via nieuwssites, LinkedIn, nieuwsbrieven of social media, de blog is een wondermiddel om je publiek te bereiken en is dan ook uitgegroeid tot dé tool die je als onderneming in je marketingarsenaal moet hebben.

Lees meer

Website

Aanwezig zijn op het internet is voor elke onderneming belangrijk, ongeacht de grootte. Waar sociale media een interactieplatform is, kan je een website het best vergelijken met een visitekaartje. Het is het eerste contactmoment met (potentiële) klanten en belangrijk voor een goede eerste indruk.

Lees meer

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x