Evoke

Klantenverhaal

Heb je er een mooi project opzitten? Dan is een klantenverhaal een uitstekende manier om hiermee uit te pakken.

Klantenverhaal

Heb je er een mooi project opzitten? Ben je fier op een nieuwe succesvolle samenwerking met een interessante firma of grote naam op de markt die helemaal tevreden is over je producten of diensten? Dan is een klantenverhaal een uitstekende manier om hiermee uit te pakken, bijvoorbeeld op je website, geprint en gelay-out in je offertemappen of zelfs in de pers.

Je kan zelf vertellen hoe goed je dienstenportfolio is of hoe kwaliteitsvol je producten zijn, maar als je klanten dit voor jou doen, is dit eens zo geloofwaardig. Reken daarom op Evoke om jouw meerwaarde voor je cliënteel aantrekkelijk te bundelen in een duidelijk informatief en overtuigend klantenverhaal.

Hoe gaan we te werk bij een klantenverhaal?

Je hebt een mooi project of unieke samenwerking waarmee je wil uitpakken en je klant is bereid om mee te werken aan je klantenverhaal. Uiteraard, want jouw case study betekent ook goede publiciteit voor hem of haar.

Op basis van een intakegesprek stellen we een lijst van vragen samen die we je klant tijdens het eigenlijke interview zullen stellen. Zo kan je zelf aangeven wat je graag wil horen van je klant. Van welke diensten of producten maken jullie gebruik? Hoe ging dit vroeger en hoe gaat het nu beter? Wat is de impact op jullie werking of sales? Hoe zien jullie de toekomst?

Eens op locatie zitten we samen aan tafel met je klant en nemen we het interview af. Indien je dit wenst, nemen we een fotograaf mee die knappe foto’s maakt van de locatie, de producten of een tevreden handdruk tussen beide partijen.

Achteraf schrijven we het klantenverhaal helemaal uit, eventueel volgens een bepaalde stijlgids. We zorgen voor een duidelijke structuur, een aantrekkelijke titel en boeiende uitgelichte quotes die waarmee je klant je diensten in de verf zet. Indien u het klantenverhaal indient als advertorial bij een magazine, houden we ook rekening met het aantal tekens. Jij en je klant krijgen uiteraard de kans om feedback of aanvullingen te geven. Na de laatste aanpassingen gaan we ermee naar de pers of jij naar nieuwe klanten.

Wens je meer informatie over klantenverhalen en hoe Evoke je hiermee kan helpen? Geef ons gerust een seintje!

Persrelaties

Geen boodschap zo sterk als een artikel in de krant of reportage op tv, die vertelt dat jouw product of onderneming hoge toppen scheert.

Lees meer

Newsletter

Heb je net een knap project afgerond? Weet je wat er speelt in je sector? Heb je een nieuwe dienst of promotie die je in de kijker wilt zetten? Laat het je klanten en partners weten met een leuke nieuwsbrief!

Lees meer

Opiniestuk

Naast een artikel, interview of klantenverhaal is ook een opiniestuk een manier om in de pers te komen. Je pakt niet uit met een product of dienst, maar met je expertise en kennis. Deze deel je subtiel door gevat en onderbouwd je mening te geven over een topic dat speelt in de actualiteit.

Lees meer

Crisiscommunicatie

"It takes 20 years to build a reputation and five minutes to ruin it." Sluit je niet op tijdens een crisis, maar communiceer doordacht en efficiënt.

Lees meer

Influencer Engagement

Influencer engagement is niet meer weg te denken in een moderne pr-strategie. Doorheen de jaren verzamelde Evoke heel wat contacten bij bloggers in verschillende domeinen zoals food, technologie, mobiliteit ...

Lees meer

Mediatraining

Met een mediatraining op maat leren we jou en je collega’s hoe je goed voorbereid en met vertrouwen de pers te woord kan staan.

Lees meer

Blog

In het digitale tijdperk van het wereldwijde web vliegen de blogs je om de oren. Hetzij via nieuwssites, LinkedIn, nieuwsbrieven of social media, de blog is een wondermiddel om je publiek te bereiken en is dan ook uitgegroeid tot dé tool die je als onderneming in je marketingarsenaal moet hebben.

Lees meer

Website

Aanwezig zijn op het internet is voor elke onderneming belangrijk, ongeacht de grootte. Waar sociale media een interactieplatform is, kan je een website het best vergelijken met een visitekaartje. Het is het eerste contactmoment met (potentiële) klanten en belangrijk voor een goede eerste indruk.

Lees meer

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x