Evoke

Crisiscommunicatie

"It takes 20 years to build a reputation and five minutes to ruin it." Sluit je niet op tijdens een crisis, maar communiceer doordacht en efficiënt.

"It takes 20 years to build a reputation and five minutes to ruin it." Goede pr kan je onderneming maken, maar een negatief artikel in de krant kan je helemaal kraken. Ontslagen, een faillissement, een vestiging die sluit, een slechte klantenervaring, het terugroepen van een product ... Stuk voor stuk gevoelige onderwerpen die, indien je er niet goed over communiceert, je reputatie heel wat schade kunnen berokkenen. 

Evoke helpt je met het opstellen van een onderbouwd plan voor crisiscommunicatie, want communiceren moet je doen, zowel intern als naar de media. Welke vragen kan je verwachten en hoe moet je hierop reageren? Of wie laat je hierop reageren? Evoke monitort de media (zowel de klassieke media als de social media), stelt een Q&A op en bereidt de nodige perscommunicaties voor.

De rol van Evoke stopt niet van zodra de crisis is beheerst. Ook in de nasleep van de gebeurtenissen blijven we ter beschikking voor rapportage, opvolging en advies. 

Persrelaties

Geen boodschap zo sterk als een artikel in de krant of reportage op tv, die vertelt dat jouw product of onderneming hoge toppen scheert.

Lees meer

Klantenverhaal

Heb je er een mooi project opzitten? Dan is een klantenverhaal een uitstekende manier om hiermee uit te pakken.

Lees meer

Newsletter

Heb je net een knap project afgerond? Weet je wat er speelt in je sector? Heb je een nieuwe dienst of promotie die je in de kijker wilt zetten? Laat het je klanten en partners weten met een leuke nieuwsbrief!

Lees meer

Opiniestuk

Naast een artikel, interview of klantenverhaal is ook een opiniestuk een manier om in de pers te komen. Je pakt niet uit met een product of dienst, maar met je expertise en kennis. Deze deel je subtiel door gevat en onderbouwd je mening te geven over een topic dat speelt in de actualiteit.

Lees meer

Influencer Engagement

Influencer engagement is niet meer weg te denken in een moderne pr-strategie. Doorheen de jaren verzamelde Evoke heel wat contacten bij bloggers in verschillende domeinen zoals food, technologie, mobiliteit ...

Lees meer

Mediatraining

Met een mediatraining op maat leren we jou en je collega’s hoe je goed voorbereid en met vertrouwen de pers te woord kan staan.

Lees meer

Blog

In het digitale tijdperk van het wereldwijde web vliegen de blogs je om de oren. Hetzij via nieuwssites, LinkedIn, nieuwsbrieven of social media, de blog is een wondermiddel om je publiek te bereiken en is dan ook uitgegroeid tot dé tool die je als onderneming in je marketingarsenaal moet hebben.

Lees meer

Website

Aanwezig zijn op het internet is voor elke onderneming belangrijk, ongeacht de grootte. Waar sociale media een interactieplatform is, kan je een website het best vergelijken met een visitekaartje. Het is het eerste contactmoment met (potentiële) klanten en belangrijk voor een goede eerste indruk.

Lees meer

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x