Evoke

Blog

In het digitale tijdperk van het wereldwijde web vliegen de blogs je om de oren. Hetzij via nieuwssites, LinkedIn, nieuwsbrieven of social media, de blog is een wondermiddel om je publiek te bereiken en is dan ook uitgegroeid tot dé tool die je als onderneming in je marketingarsenaal moet hebben.

In het digitale tijdperk van het wereldwijde web vliegen de blogs je continu om de oren. Hetzij via nieuwssites, LinkedIn, nieuwsbrieven of social media, de blog is een wondermiddel om je doelpubliek te bereiken. Hij is dan ook uitgegroeid tot dé tool die je als onderneming in je marketingarsenaal moet hebben.

Waarom? Expertise, expertise, expertise. Terwijl de pers een belangrijk middel blijft om je onderneming in de spotlight te plaatsen, biedt de blog een eenvoudig medium om je kennis van zaken online te delen met je doelpubliek. Bovendien is een relevante blog ook een wondermiddel voor je SEO, geeft het je content om te delen via sociale media en met een aantrekkelijke call-to-action hier en daar, genereer je in geen tijd heel wat nieuwe leads.

Heb je met je onderneming de ambitie om een blog te beginnen maar mis je een vlotte pen? Reken dan op Evoke. Wij schrijven met plezier jouw blogs en steken ze stuk voor stuk in een aantrekkelijk literair jasje.

Hoe gaan we te werk?

Heel simpel. Wat heb je te vertellen? Welk nieuws wil je dat je doelpubliek te lezen krijgt? Je vertelt het ons via mail of tijdens een intakegesprek en wij gaan meteen aan het pennen. Desnoods slaan we zelf wat aan het researchen, zolang we maar een duidelijk en informatief eindresultaat kunnen afleveren dat in geen tijd geshared kan worden!

Wil je zelf een blog voor je onderneming of wil je nog meer tips voor een goede blog? Neem zeker contact met ons op!

Persrelaties

Geen boodschap zo sterk als een artikel in de krant of reportage op tv, die vertelt dat jouw product of onderneming hoge toppen scheert.

Lees meer

Klantenverhaal

Heb je er een mooi project opzitten? Dan is een klantenverhaal een uitstekende manier om hiermee uit te pakken.

Lees meer

Newsletter

Heb je net een knap project afgerond? Weet je wat er speelt in je sector? Heb je een nieuwe dienst of promotie die je in de kijker wilt zetten? Laat het je klanten en partners weten met een leuke nieuwsbrief!

Lees meer

Opiniestuk

Naast een artikel, interview of klantenverhaal is ook een opiniestuk een manier om in de pers te komen. Je pakt niet uit met een product of dienst, maar met je expertise en kennis. Deze deel je subtiel door gevat en onderbouwd je mening te geven over een topic dat speelt in de actualiteit.

Lees meer

Crisiscommunicatie

"It takes 20 years to build a reputation and five minutes to ruin it." Sluit je niet op tijdens een crisis, maar communiceer doordacht en efficiënt.

Lees meer

Influencer Engagement

Influencer engagement is niet meer weg te denken in een moderne pr-strategie. Doorheen de jaren verzamelde Evoke heel wat contacten bij bloggers in verschillende domeinen zoals food, technologie, mobiliteit ...

Lees meer

Mediatraining

Met een mediatraining op maat leren we jou en je collega’s hoe je goed voorbereid en met vertrouwen de pers te woord kan staan.

Lees meer

Website

Aanwezig zijn op het internet is voor elke onderneming belangrijk, ongeacht de grootte. Waar sociale media een interactieplatform is, kan je een website het best vergelijken met een visitekaartje. Het is het eerste contactmoment met (potentiële) klanten en belangrijk voor een goede eerste indruk.

Lees meer

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x