Evoke

Copywriter

Een toffe tekst is zoals een lekker frisse Jupiler vers van het vat in café In den Congo te Vossem: Hij smaakt naar meer. Een goede copywriter weet dan ook meteen de aandacht van de lezer te trekken en deze vast te houden. Hij weet steeds de boodschap van de klant in een duidelijk en geloofwaardig verhaal te gieten, professioneel maar toegankelijk.

 

Daarom heeft onze copywriter niet alleen oor naar wat u als klant te vertellen heeft, maar ook oog voor wie het lezen moet. Op basis van het doelpubliek trekt hij de nodige taalregisters open. Zo weet hij keer op keer dat wat u graag wilt vertellen te verpakken in iets dat graag gelezen zal worden. Versturen we een nieuwsbrief over een nieuw product van de lokale ramen- en deurenfabrikant? Dan is een commerciële insteek zeker niet uit den boze. Schrijven we een blog over een cool merk met een jonge fan base? Dan mag het al wat losser. Pennen we een persbericht over de opening van een nieuw windmolenpark? Franjes zijn niet nodig. Hier primeert duidelijkheid boven leutigheid. Mikt onze copywriter met een opiniestuk op de pendelende ondernemer met De Tijd onder de arm? Dan is gevat zijn de boodschap.

 

De copywriter speelt dan ook een belangrijke rol in het bepalen van uw tone-of-voice. Zo onderbouwen we de eigenheid van je onderneming en verzekeren we dat je doelpubliek zich makkelijker kan vereenzelvigen met jou, je diensten of je product. Een eigen huisstijl maakt je merk herkenbaar maar dit geldt ook voor je teksten. Onze copywriter zorgt ervoor dat uw geschreven woord perfect bij je onderneming hoort.

 

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x